Att tillaga rätter i en mugg

Vad är det jag säger! Laga mat och baka i en mugg - går det? Tydligen så är det fullt möjligt och det är precis vad jag tänker prova mig på. Planen är 1) en maträtt 2) något bakat 3) osäkert. Skulle en varm dryck vara intressant, eller ska jag hitta något jättekonstigt/annat? Ni kan väll skriva en kommentar med förslag annars ;>

Att använda mikron till att laga mat eller baka i överhuvudtaget känns rätt konstigt (även fast jag som yngre brukade sluka kokböcker om att tillaga mat i mikrovågsugn). Fast eftersom jag har sett en del roliga recept på recept som endast kräver en tålig mugg... ptja, varför inte? Jag har lite recept jag ska pröva och sen slänger jag upp en de inlägg här. Då vet ni vad ni har att se fram emot, ehe!

(Inget drama eller personlig ångest här inte, nej nej! Det tar vi en annan gång!)

Comments
Postat av: sofie

alltså åååååh vad du ska få baka när du kommer hit! (min kombo är väldigt peppad för ditt besök bara så du vet ;))

2011-10-03 @ 11:42:29
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0