nu i sommar

Till sommaren ska jag förhoppningsvis få jobba på biblioteket i Åkersberga juli-augusti. Det är tre fina personer där som ska gå i pension och de kommer behöva mig att rycka in :3 Är så himla glad~ saknar mitt bibliotek och alla där. Det här betyder dessvärre att jag antagligen kommer att bo hos mina föräldrar när jag jobbar, och bara vara i Uppsala på helgerna. Men hela juni är jag kvar så passa på att planera in massor av skoj med mig!

En sak som däremot är bestämt, om jag nu faktiskt kommer in, är att plugga i sommar: Förberedande kurs i programmering och datalogiskt tänkande 3hp Dagtid, Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs, Kungl. Tekniska högskolan, Stockholm. Jag känner att jag behöver få bättre koll på programmeringen. Massor av sådana kurser kvar på utbildningen. Oj oj oj... jag vet att man egentligen ska vara ledig och slappa på sommaren men jag känner mig tvungen.

Annars är jag bara fruktansvärt sugen på att baka! Som vanligt. Tentavecka och jag har faktiskt pluggat ordentligt idag. Ehe!


p.s. Alla skyltar på biblioteket där hemma är skrivna i gemener nu<3 Nom!



Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0