hoppsan!

Pubrunda med min "klass". Ingen av mina vänner från programmet var där, förutom Jerry, Michelle och Mikaela som jag räknar som bekanta. De var snälla och awesome. Jag drack på varenda nation förutom den sista, Snerikes. Detta för att det var klubb där och jag ville inte med. Försökte gå till Kalmar men de hade stängt, antagligen pga. Standup. Åkte hem, Grät på IRC, stekte bacon och äggröra, rostade bröd. Brita ringde upp. Mys. Hanna och Samantha stöttade mig. Nu är allt bra igen.


Ska rosta lite mera bröd.

Visstja. Ringde Riktiga-Hanna. Hon höll helt med mig om noshörningen ;_; Stackars noshörning. Var fint att få prata lite med henne också.

Rosta bröd var det ja! Jag-imorgon kommer hata jag-nu för örvrigt... huhu.


Allt som allt... så mår jag bra. Är glad över att ha mina vänner som jag har. Så desu.

Comments
Postat av: sofie

åh vännen :/ bra att du mår bättre nu då =)

2011-03-02 @ 09:19:06
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0