tvåtusenelva

Några korta nyårslöften. Egentligen är jag sämst på såna, men tänkte att istället för att slaviskt följa dem så ska de istället fungera som riktlinjer. Då bör det gå ganska bra. Hah, lägg märke till mina ordval...

- Skriva oftare på Myskoteket. (Då kommer Tomb bli glad :3)
- Promenera då och då.
- Ta tag i studierna i tid och gärna spendera många långa timmar på det!
- Sen slänger jag in att jag ska försöka fota och lägga upp på bilddagboken och Flickr oftare. Alltid trevligt!

Ingen aning om jag kommer att hålla det här men det känns bra att få det satt i pränt. Nu ska jag sörpla te och stirra på Andreas tills han hittar på något roligt. Som att spela Epic Mickey.

God fortsättning allihopa! Lycka till 2011.



Comments
Postat av: Andrea / Materiellt.blogg.se

Hejsan! Läste nånstans att du hade sett Higashi no Eden? Vet du vart man kan kolla på filmerna med engelsk dub? :)

2011-01-05 @ 12:34:03
URL: http://materiellt.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0