solsken efter regn

Hade tänkt ha en titel som sa "lugnet efter stormen", för att slänga om hur vi brukar säga, men kände att det var överdrivet. Fick bli en redan färdig istället. Därav valet. Jo! Jag blev godkänd i databaser. Till sist, ehe. Det känns otroligt befriande och framförallt bra. Väntar bara på att CSN ska gå igenom min ansökan igen. Idag var jag i princip hela dagen hos Karolina och gjorde cheesecake. Sen blev det naturligtvis en omgång canasta. Oh, hann kramar på Brita också som var hemma och svängde. Snap.

En annan sak också; snart kommer det ett nytt fantastiskt recept som jag ska dela med mig utav! Hurra! Till ära för den officiella om nom nom-dagen som är imorgon. Mmmm, drool... nom nom-saker.




Comments
Postat av: sofie

åh grattis vännen! :D

2011-02-24 @ 10:45:07
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0