omtentaångest?

Jäklar, så produktiv jag är. Sitter hemma hos pukka (en vän och kurskamrat) och vi skriver på en sammanfattning utav allt vi ska kunna i till omtentan som är på lördag. LÖRDAG. Det är snart :< Men det känns bra ändå, att vi åtminstone har kommit igång och har koll på vad vi måste kunna samt svagheter.

Åh, vi ska äta pizza också :3 om nom! Vet inte hur länge jag stannar, men osäkert om jag kan ta bussen. Min operatör är tydligen helt kek och UL kan inte dra pengar. Det är snöstorm ute också.


Här har ni en awesome bild som piggade upp oss. Dr Z :D


Comments
Postat av: sofie

jag kom att tänka på general akbar. men det är ju fel så jag ändrade mig till vännen i Futurama..?

2011-02-10 @ 23:09:19
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0