höstterminen 2011

Till hösten ska jag få läsa 30hp VALFRITT inom mitt program. Funderade på att läsa något nyttigt, som företagsekonomi eller juridik, men det verkade jobbigt. Kanske programmering, men tyvärr får jag inte läsa mer data (om jag nu inte läser det utanför dessa valfria 30hp!) i höst. Istället har jag gått med planen att läsa något jag tycker är roligt, relativt simpelt och som är i Uppsala. Det sista för att jag inte orkar krångla med studieuppehåll och sånt. Sen är jag smärtsamt medveten om min självdisciplin när det gäller mina studier.

Jag har sökt massor med saker "utifall att". Alltid bra. Och eh, jag sökte också några distanskurser. Jag vet ju inte hur det kommer gå med min ansökan. Lika bra att ha alla vinklar och vrår täckta.


Comments
Postat av: sofie

Hot & svek lät ju astufft. Typ "I, Robot"-stuk, computers turned bad! :D

2011-04-07 @ 15:17:28
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0