3 veckor sedan

Det var länge sen! Känns som igår jag skrev men så var det inte. Jag är inte trött men måste sova snart för jag ska upp klockan 7 och åka till min tandläkare. Den artificiella delen av min framtand har ramlat av och jag är inte så sugen på att ha en knasig glugg.

Jag har jobbat lite på min Soft-playlist och var så uppslukad av det att mitt te hann kallna, wth.

All förvirring över en ny stad, universitet och att leva ensam har börjat lugna ner sig. Fast jag är fortfarande irriterad över det här jobbet på Kalmars nation. Stör mig så otroligt mycket över allt extra jobb jag måste göra utöver att baka och sälja skiten på söndagar mnåh! Det här gör, plus studerandet, att jag inte kan få känna att jag kan åka hem till mina föräldrar och hälsa på. Har hemlängtan. Men jag har lyckats klämma in ett hembesök några dagar nästa vecka!

Jag är ledsen över att jag inte kommer på något mer att skriva. Kanske imorgon eller en dag när jag har mer tid ;_;


Comments
Postat av: sofie

nationer kan vara fascister... >.< hang in there!

ta semester & kom ner till mig vet ja! ;D

2010-09-10 @ 11:09:45
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0