var är kastrullen!?

Känner mig galen idag, kastrull-på-huvudet-galen. Vill inget hellre än att sitta insvept i en filt i ett hörn och knapra på något. Jag vet inte varför men det är lockande av någon anledning...  Igår var det ett UC/mysmöte hos kniven i Västerås! Det var sjukt lyckat, och jag blev så sugen på att ha ett sånt möte med mitt team. Tyvärr kommer vi inte hinna få ihop alla, eftersom UppCon bara är runt hörnet. Kul hade vi i alla fall. Jättebra.

Saker att göra som jag vill göra men inte känner för att göra. Kanske inte dem bästa attityden men det ordnar sig säkert. Sigh. Kommer att bli en effektiv vecka!


Peppen och bra; 20th Century Boys<3 Hypen tar aldrig slut! Jag har sett första filmen, och den första halvan av andra. Sen fick jag ge upp för subtitle-filen till den andra delen var konstig och det är saker jag inte kan förstå på japanska. Lol what ;3 Så uh, alla ni som trots mitt tjat och gnat fortfarande inte har kollat in den här serien; DO IT! Och då menar jag att ni ska läsa mangan. Filmerna kan ni ta sen. 

Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0