"som en fyr i storm", säger han

Jag sitter på en föreläsning som handlar om “Biografisk och psykologisk litteraturforskning“, så egentligen borde jag lyssna uppmärksamt och anteckna stolpar. Det gör jag inte. Det här är redan den fjärde föreläsning på kursen, och hitills jag har inte antecknat något alls. Jag rår inte för det men jag kan inte ta till mig föreläsarens metod att presentera ämnena. Såklart har jag samma professorn i mitt fördjupningsämne också...

Förra veckan fick jag reda på att jag blivit godkänd i matematik C! Hurra! Har försökt smälta det här och är fortfarande i en smärre chock, men jag har också funderat på vidare studier. Vet inte heller om jag ska fortsätta Litteraturvetenskap 2; tråkigt. Lär inte hoppa av i slutändan... äsch. Bokat tid för teori-och övningskörning på en körskola nu. Mejlat lite viktiga saker.

Ska återgå till grekerna? Hur kom de upp i diskussionen? Och titeln blev något föreläsaren precis muttrade.

Comments
Postat av: sofie

fail hannah... :P

Grattis till matte än en gång! Ska du inte söka till datautvecklingen till hösten då?

2010-02-02 @ 09:28:57
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0