pillow vs pillow

Den här lördagen spenderade jag framför tvn. Kollade på Coraline, som faktiskt visade sig vara en bra film. Därefter halvsåg jag på Melodifestivalen. Låg sedan ensam och skrattade som den lilla idiot jag är till Demetri Martin! Har inte haft så kul, eller en sån skrattattack sen ispoolen i Åre.

Right. Så. Uh. Ni där ute som bloggar; tänker ni också ut massor av saker ni ska skriva om, formulerar så att det låter vettigt, men när ni sitter där och ska skriva så är allt som bortblåst? Händer mig alltid. Inte mycket att göra åt antar jag.

(Jag avskyr när det bara blir två strofer!)


Comments
Postat av: Disa

Det gör jag alltid, det är därför det inte funkar för mig att blogga längre.

2010-02-08 @ 07:28:38

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0