And the clouds will roll by and we'll never deny-

Det var tänkt att det här inlägget skulle ha publicerats igår, men eftersom blogg.se av någon anledning inte tillät mig att logga in så fick jag låta bli. Såhär dagen efter och jag läser igenom allt så känns det... jag vet inte, konstigt? Jag publicerar det hur som helst i alla fall. Pah. Känns mycket bättre idag. Men ha gärna i åtanke att det här är ett sent ältande. Hrm.


Vet ni, jag har varit orättvis mot er, men kanske mest mot mg själv de senaste veckorna. Jag har självmant satt mig i isolering och gömt mig från allt. Kanske har jag blivit lämnad ensam med flit eller själv frammanat situationen, fast det har egentligen bara varit gnäll. Mycket gnäll och osäkerhet. Har känt mig väldigt ensam och liten. Tagit ut det på en ilska mot vänner och bekanta, i tysthet. Ja, jag har skyllt allt på er, och därför dragit mig undan. Säkert inte något som har märkts för jag har ofta trivts med att vara ifred. Så uh, förlåt. För jag har satt skulden på er när det är jag som varit osäker och fånig.

När jag borstade tänderna bestämde jag mig för att starta en konversation med Malin. VI ska träffas på torsdag :3 Det ska bli trevligt. Tydligen har hon läst igenom min blogg, och det väckte något hos mig. “Va? Ja just det, jag har en blogg.” Men inlägg redan så tidigt som från 2008! Det ni! Jag har alltså spenderat resten av kvällen med att läsa igenom allt och lyssna på playlisten jag gjorde från när jag gick på Lyrik i musik. Den finns här, för de som vill och har Spotify.

En annan sak; jag har haft svårt att sova på senaste tiden. Trodde att det blev bättre men jag hade fel, för allt började om igen inatt. Vaknade flera gånger som om jag hade feber. Därför har jag sänkt värmen på elementet och därför måste jag ha filt vid datorn. Alldeles för kallt brr! Åh, det hände en så knasig sak i en dröm imorse. Jag hörde Daniel prata med mig i den. Jag “hör” aldrig saker i drömmar, jag bara “vet” att jag hör saker. Det han sa var väll... rätt relevant men ändå jättekonstigt. Jag är konfunderad.

Hur som helst. Jag är trött på allt men det ska väll ordnas. Om någon känner för att ta kontakt vore det trevligt, men om jag redan hunnit långt bort så ber jag ännu en gång om ursäkt. Hrm.

Summan av kardemumman: Okej, det här var bara konstigt. Uh, imorgon ska jag nog försöka skriva något mindre känslomässigt. Nick Drake är en bra vän förresten.


Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0