Jul-special

Egentligen inte men det är en ursäkt att skriva. Det är speciellt eftersom jag inte alls skriver lika ofta längre. Trist. För stunden så går det bra. Massor att göra! Både på universitetet, nationen, hemma och allt annat. Kursen jag läser nu, databaser, är rolig men det är en klurig uppgift vi ska göra med ett besök hos ett företag. Missade tentan i förra kursen, objektorienterad programmering, så jag kommer behöva plugga inför omtentan som kommer i januari. Samt tentan i databaser. Mmm, ett "lov" med plugg.

På söndag är det min sista dag som fikavärd på Kalmar nation! Så om du/ni inte varit där än så är det dags. Ni kommer inte få se mig där i vår, mohahaha. Ska sova alla söndagar. Men däremot så tar själva nations-arbetet inte slut på söndag. Veckan efter är det städdag, personalfest, städa efter personalfesten och sen är det färdigt. Finito.

Avslutningsvis kan jag tala om att jag seg. Har egentligen ingen riktig lust till att göra saker på kvällen. Ett exempel är att jag "missade" både kursavslut och ett landskap (röstning-ish på Kalmar nation) ikväll. Satt hemma, drack te och åt en pizza med Andreas på Capri. Mys. Snart sova. Jag peppar lektionen imorgon om relationsalgebra :3


Hur mår du?

Comments
Postat av: sofie

när kommer du hem till sthlm?? =) jag vill träffa dig (& jag funtar på att fixa nåt hos mig)!

2010-12-09 @ 15:35:43
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0