jag är trött på många saker

Jag har aldrig insett tidigare hur viktigt det är för mig att ha en fast punkt. Inte för att det är jobbigt att vara hos mina föräldrar (känns konstigt att jag inte bor där längre) eller hos Andreas, men det är frustrerande att jag inte sovit "hemma" på en vecka! Inte för att jag gnäller över en fri tapetsering. Apropå det. Jag kommer få sova hemma en natt och sen ska jag sova på liggunderlägg och sovsäck hela helgen. Jaaaaaaaa. Personalutbildning på Kalmars nation, som är obligatorisk att gå på.

Nu har jag inte bara en vän som jag behöver ta ett allvarligt snack med utan två. Det suger.

Så jag får be om ursäkt ifall jag verkat isolerad och inte varit mitt vanliga glad jag. Det är svårt ibland.


Comments
Postat av: Hampe

Glöm bara inte bort att tala ut om dina egna problem <3! Finns här!

2010-08-19 @ 00:01:17
URL: http://hampus.gundam.se

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0