SPX-enkäten

Staffars hade en retweet där en viss Loka skapat en SPX-enkät. Självklart kände jag mig manad att fylla i den.

"För att ladda upp inför seriemässan SPX, lördag och söndag på Kulturhuset i Stockholm, så har jag skapat en enkät. Fyll i du också!"

Jag heter:
Hannah
Jag bor i: Åkersberga
Jag har varit på SPX (ggr): 1 gång, men jag har bestämt mig för att återkomma hädanefter i den mån jag kan.
På årets SPX ska jag: Vara där med mina kollegor på myskoteket. Lyssna på föreläsningar, kolla in marknaden och förhoppningsvis komma hem med smått och gott. Spana på alla tecknare och försäljare. Har hört att det också blir en Scott Pilgrim-inspirerad middag på lördag kväll, men det hör inte riktigt ihop med SPX.
Tre fanzin eller böcker som jag ser fram emot: Jag ser fram emot alltihopa, det går inte att bestämma sig.

Mitt bästa SPX-fynd: "Clumsy"  och "Little Things"av Jeffrey Brown. De är signerade och Jeffrey ritade t.o.m i dem. Han var en tyst men snäll kille. "Ellerbisms - A Sporadic Diary Comic, Volume One" av Marc Ellerby. Jag ångrar att jag inte köpte de resterande volymerna samtidigt.
Mitt bästa SPX-minne: När Tomb intervjuade Kim Andersson och jag fick stå som en tyst idiot och hålla micken. Ehe. Det var också roligt när jag fick mitt porträtt gjort!

"Vad roligt att ni ville vara med på min enkät!"
Tack själv!


Comments
Postat av: sofie

kollade upp spx, lät kul...! synd att jag inte är uppe då... -_-

2010-04-21 @ 10:55:44
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0