WTAI 1

Första dagen avklarad, bara lördagen kvar alltså. På grund av en studentmottagningen missade jag i princip hela dagen på WTAI men jag åkte in till Pixies. Duh. Stannade kvar på Neil Young med Sofie eftersom hon hade suktat. För att vara en gammal gubbe så spelade han järnet! Aldrig riktigt lyssnat på hans musik men några låtar skulle onekligen passa att ha i bilen under sommaren. Helt klart noll bang på det. Hann hälsa på Samantha och Daniel. Blöta och glada i entrén.

Kändes fint att åka bil med Sofie och prata om relationer. Sådär lagom tjejigt. Snällt dessutom att hon ens skjutsade hem mig. Ska baka kakor tror jag hoho.

Så vad är det att se fram emot imorgon på WTAI? JODÅ! Först ska det bli Krunegård och sen snabbt till scenen där min huvudattraktion ska ske; Joshua Radin. Gaaaaawd. Tydligen spelade han på Debaser i mars?? Och jag missade?? Men nu får jag se honom och det känns som en tröst. Därefter Hello Saferide. Pepp pepp pepp. Om jag orkar så tänker jag ringa min mor när Duffy spelar så att hon kan få höra lite och sen kanske Nick Cave. Gamla gubbar måste jag passa på att se innan de dör.

Äta en våffla ska jag också göra. En belgisk. Som är ätbar och inte gjord av lego förstås.



Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0