inte okej

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. asdf. Ersättningsbussar som tar evigheter och jag har inte ens lektion idag och jag tänker inte tyda up 13 för att sjunga i en kvart fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Det är varmt varmt varmt ocvh jag är trött. Jag lade mig ner i skåphallen framför Sarah och grinade på golvet och sparkade medcfötterna. Okej, jag grinade inte men bara lite grann. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. INTE OKEJ SL. INTE OKEJ TEG. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Jobbet öppnar 10 får vänta till dess. Lämnat in laptopen nu.

FUUUUUUUUUUUUUUCK. There.

Comments
Postat av: Hanna

Jävla generator som kraschar så att hela Norrort blir utan ström. Inte ok!

2009-06-01 @ 12:08:48

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0