en början

Då var jag i princip arbetslös. Jag fick inte sommaranställningen på jobbet därför att kommunen ger de jobben till 91or och min chef kunde inte lura systemet den här sommaren. De kommer inte ens behöva mig för mina vanliga arbetsuppgifter de här månaderna. I och för sig så behöver de mig den här veckan så jag ska ner idag och om det är massor över så dyker jag nog upp på torsdag. Men drygt är det! Inte hittat något annat sommarjobb. Slutar med att jag sitter i ett gatuhörn och säljer mina kakor för växel :'< Usch. Så surt. Den här veckan har jag fullplanerad, men hur blir det med nästa? Och veckan efter det? Mitt busskort går dessutom ut på söndag och efter att jag betalat kortet plus min halva macbook så är jag pank.

Fint att det är gratis att ligga i gräset och titta på molnen åtminstone annars skulle jag seriöst dö.

Om ni har några idéer eller uppdrag åt mig för de här månaderna kan ni höra av er.


Comments
Postat av: Tomb

Hört att du kan skriva saker till en hemsida som är rätt cool! ;)



Synd att du är upptagen hela veckan. Pjäsen har "premiär" på fredag.

2009-06-08 @ 16:33:04
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: Emma

Ska du skaffa en mac nu? awesome. We can be mac-buddies :D



tja, om du inte har något emot barn så kryllar det seriöst av såna jobb... it's weird. but I only recommend it if you're really desperate.

2009-06-11 @ 23:11:00
URL: http://tokoshie.livejournal.com/
Postat av: [t a k a i . b l o g g . s e]

svar;

woohoo! :D

tack så mycket gullen.

passade jag i det? :> <3

2009-06-12 @ 13:52:44
URL: http://takai.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0