tjejbaciller

Idag har det varit en sån där gräslig måndag men som har känts som en trist söndag. Enligt spårningen så skulle min mac levereras imorgon men den dök upp idag istället. Fantastiskt, om jag nu hade varit hemma. Istället var jag inne i Stockholm och kollade kläder.. Jag avskyr att vara tjej. Just därför så tänker jag skriva om min klädjakt eftersom jag uppenbarligen inte kan berätta om min nya laptop. Så hah!

Affären som var mitt mål för dagen var Monki. De har väldigt söta kläder, men också fruktansvärt konstiga plagg som jag inte förstår att folk köper. Magtröjor? Va? De är dessutom, och det här är det bästa, relativt billiga. Så när de kör på sina reor så blir det så billigt att jag ofta köper fler än ett plagg. Mmmm 50% på deras redan skrattretande priser. Jag lyckades bara hitta två cardigans varav de var i olika storlekar och färg. Jag kunde åtminstone köpa den ena och sen en väldigt söt tröja med Monkis "märke" på. Jaja, sött åtminstone. Som en bonus har de ascoola påsar!

         
Jag hittade ingen bild på deras hemsida som visade tröjan och jag orkade verkligen inte fota med cardigan på, eftersom jag är lat. MEN SER NI MOLN<3

Jag letade tanklinnen, hittade på gina tricot men orkade inte. Jag frös för mycket för att tänka på hur trevligt det skulle vara med linnen under de varma och soliga dagarna.

Så. Nu har ni fått plågas tillräckligt. Jag träffade min mosters man när jag väntade på min buss; han körde bussen som skulle gå före min. Kul.

Comments
Postat av: Andreas

Du kan vara ett moln

2009-07-06 @ 20:12:00
Postat av: Lina

Guuuud vad söt tshirt :O monki <3

2009-07-16 @ 18:48:28
URL: http://indreammode.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0