e nlite nuppdatering

Det var inte så länge sen sist. Min hög med skoluppgifter har krympt med ca 25% och istället ersatts av tyngre saker. Som en akademisk uppsats, så ni nära kan förvänta er en enkät snart om sömn. Nästa vecka har jag sportlov hurra! Ska ut och fota med Sofie till projektarbetet och göra klart texterna, sidan och loggboken. Sen var det meningen att jag skulle ha börjat skriva på rapporten för en månad sen. Hoppsan, men det får jag ordna med allt annat. Nu var det inte tänkt att jag ännu en gång skulle gnälla om skolan. Vilket jag egentligen gärna gör men så fungerar det inte.

Project_STEALALIFE.txt är rätt intressant. Det går framåt men jag har ingen aning om varför jag gör det. Är dessutom en inkorrekt mening; jag stjäl inte livet jag bara absorberar dennes förflutna. Det är hårt att vara awesome :<

Mamma lagar köttsoppa, det luktar gott. Baka kaka ska jag göra senare. Blir nog en till randig tigerkaka eller borde jag kalla det en randig sockerkaka? Tigrar är randiga. Fast inte de tigerkakor ni tänker på; de är marmorerade. PK PK PK!!

MIN BLOGG SKA FAN INTE BLI EN [contet deleted]... men jag tycker inte om bloggar som är helt random. Inlägg som inte har något som helst mening eller tanke bakom sig. Tycker ni att jag är hypokritisk nu? För ni kanske upppfattar vad jag ser som något helt annat. Rackarns.

Annars är det rätt bra. Sitter och skriver i mörkret, skrattar åt snorungarna på My Sweet Sixteen. Jag vill också ha massa pengar.

Comments
Postat av: Emma

Project_STEALALIFE.txt låter som ett coolt spel!

2009-02-16 @ 19:04:17
Postat av: Emma

At the risk of sounding totally out of it... What's projectstealalife.txt? Sounds strange.. oO Och snorungarna på my supersweet sixteen är äckliga. They'll get what's coming to them... eventually...

2009-02-17 @ 02:20:38
URL: http://tokoshie.livejournal.com/
Postat av: Emma

Hmm.. tydligen så skapar två "_" underlines i texten... Ungefär som "stjärnor" skapar fet text... Kommentarsystemet på blogg.se är jobbigt.

2009-02-17 @ 02:23:04
URL: http://tokoshie.livejournal.com/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0