verkar vara roligt

Pengar, pengar, pengar. Jag tycker att CSN kan bevilja min ansökan snart så jag vet att jag kan betala mina böcker. Så tills dess måste jag hålla hårt i de jag har kvar. Så det är verkligen inte läge att surfa runt och kolla på saker jag vill ha!

Som en biljett till abingdon boys school konserten som är den 6e november. Jag gillar deras musik. Peppig.

Eller 20th Century Boys live filmerna; de första två ät utgivna och jag vill inte se dem nerladdade.
Jag kommer inte orka om det blir knas med filen eller subsen, ge mig dvdn. Hypade jag inte den för länge sen? I de första inläggen på den här bloggen om jag minns rätt. Ajdå, över ett år sedan.

The Guild. Åh Felicia Day.


(Laddade upp Tomodachi istället för bilder till allt jag nämnde. För att 20th century boys är det jag längtar mest efter.)

Comments
Postat av: TAKAI ♥

svar;

var ligger det? D:

haha, sötnosen då.

saknar dig som fan, du får komma och hälsa på snart >:

2009-08-25 @ 10:23:49
URL: http://takai.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0