tider

Studenttider. Igår hade min klass sin studentskiva, som börjades med en middag och föräldrar. Det var riktigt trevligt att få se hur mina klasskamraters föräldrar såg ut. Särskilt fascinerande var Jonis föräldrar för de var precis som han; tysta och för sig själva. Efter ett alldeles för lång bildspel jag satt ihop och försenad mat, så kunde föräldrarna gå och partyt kunde börja. Jag var en modern tappning av Tant Brun (alternativt trädet i Väntan på Godot). Det var skoj att så många fina personer dök upp, tack. Jag hade skoj vilket många har kommenterar nu i efterhand…

Min studentmössa låg i brevlådan och väntade på mig. Att lägga ut 600 kronor på en mössa jag ska ha två gånger känns inte värt men nu har jag en.

Har höjt mig i två ämnen och sänkt mig i lika många. Blir till att plugga duktigt nu.

Min far fyller år idag vilket betyder att det är tårtkväll sweet.



Comments
Postat av: Emma

Hur bra mådde du imorse? xD

2009-04-17 @ 22:52:18
URL: http://tokoshie.livejournal.com/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0