jag hade tur

För saken är den, att jag läste tre kapitel av boken, vilket inte var tillräckligt, och somnade sen. Jag försov mig dessutom och skyndade till en buss som jag inte visste när den skulle gå. I tid till lektionen kom jag, bara för att få veta att boksamtalet är på fredag. Idag tittade vi bara på Ricky Gervais och hade betygsamtal. Jag mumsade smörgås och te. Tydligen kommer min studentmössa den här veckan. Den här dagen känns bra hittills.

Tillbaka till skolan; dags för litterär gestaltning.

Comments
Postat av: Cat

Det är väldigt mycket viktigt som händer på fredag. Hur i helvete ska vi orka ta oss till skolan undrar jag? D:

2009-04-15 @ 16:59:03
URL: http://caustette.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0