besök&serier

Sådär kortfattat kan min dag beskrivas som konjunkturen. På topp men direkt ner till botten. Får hoppas kurvan ordnar sig till imorgon. Orkar inte leta fram kameran och fotografera mina fynd, så en hederlig gammal punktlista får komma till istället.

  • Studiebesök på Natur&Kultur. Det var jätteroligt och mycket intressant. Det var trevliga damer som arbetar där. Gratis frukost, penna och anteckningsbok dessutom.
  • Gick runt och fönstershoppade i Täby centrum med Sofie och Malin. Choklad-milkshake om nom nom! Solen skiner.
  • "Hämtar" Tomb på Centralen. Fixar ett lila åkkort till honom och åker vidare till Gamla stan.
  • På SF-bokhandeln träffar vi Deliana. Vi lär oss skillnaden på roman, romans och sci-fi. Jag köper en bok.
  • Byteshandel sker på Serieteket och mina bästa fynd var två böcker varav den ena ska skänkas bort igen. Det bästa fyndet måste ha varit en R.E.M-LP!
  • Teater med min klass. Tre systrar av Anton Tjechov i en modern tappning.


Hemma. Åh så skönt. Synd att jag har plugg. För övrigt så sätter spx09 igång på riktigt imorgon, så jag kommer inte vara online i helgen. Åtminstone inte lika mycket som jag annars är...Fint att teckensnittet ändras i punktform.

Comments
Postat av: morot

awh när du skriver om nom nom så hör jag din röst säga det i mitt huvud ^_^

2009-04-24 @ 08:18:25

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0