STAR mile

Så förvirrande. Allt hänger på hur mycket jag litar på personen. Eller ja, personer. Vem som helst! Sen är frågan hur mycket som är sant, vad som är sant och syftet med varför sanningen talas om för mig. Det är också en tolkningsfråga; hur mycket jag väljer att tro på och lagrar resten i bakhuvudet på min vakt.
Irriterande och omständigt. Det här var himla onödigt. Skriver kryptiskt och förväntar mig att ni som läser ska få en baktanke och undra "Vad pratar hon om? Blev det en brownie för mycket kanske..?" Eh, nej. Eller ja. Beror på. Jag har kommit underfund med att det är svårt att räkna ut saker. Beteenden och så? Vad och vem som går att lita på? Något sådant. Men det kan var jag som är fast i en paranoid låda just nu.

Min lugg misslyckades totalt med färgningen! Den blev orangebrun, inte röd. Får se om jag hinner färga om den innan lefest imorgon. Ngh, nej. Jag ska visa joho. Tusan också. Får skämma ut mig totalt istället. Som om det inte räckte med att jag är förkyld och trött i själen.

Betalat fakturor, fixat tågbiljetter för nästa helg och gnällt. En produktiv kväll! Tydligen ska jag till Gävle och städa Tomb's rum. Ah. Sjukt. Jag tycker det ska bli roligt att städa! Precis lika kul var det att fixa iordning lendai's bokhylla omnomnom. Jag är mycket pedantiskt antar jag. Lite galen i det anseendet. Heh..


Comments
Postat av: Tomb

Jag tänker nu citera min favoritartist.I'm easily amused enough

To make it through the day

I'm random and confused enough

To be in total disarray

Tell me that I'm all alone

In thinking that I'm all alone

I'm so completely on my own

That everything's OK

2008-09-13 @ 04:02:05
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: Hannah

<3

2008-09-13 @ 10:52:36
URL: http://inkthos.blogg.se/
Postat av: Cat

Städa is super happy fun times!

2008-09-16 @ 00:41:22
URL: http://caustette.blogg.se/
Postat av: Tomb

Cat.. Tror inte du sett mitt rum. ;D

2008-09-18 @ 08:04:53
URL: http://verklighetskrig.com/blogg

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0