I'm the best around

... fighto fighto! Av olika anledningar väcktes min vinnarinstinkt till liv. Sist var nog förra veckan när Hampe var outhärdlig. Ledsen, men så var det. Hur som helst. Jag blir så lätt aggressiv när gnistan sätts igång. (Märkte detta när jag fortfarande hade idrott på schemat. Läskigt att spela sport med mig. Rår inte för det.. ) Kanske tur att dess existens varierar, annars skulle jag bli outhärdlig. Gnistan har slocknat något nu för stunden men jag är fortfarande bitter. Sådär lagom bitter. Känner mig som kaffe. Bittert men ändå fullt av socker. Pepp pepp pepp, pepparkakor.

Mina högar är tillbaka. Annars mår jag rätt fint sådär i allmänhet. Snö ute! Vintern är kommen och allt det där. Första vurpan inträffade idag, trevligt. Slog i knät. Inte lika trevligt.

Det händer inte så mycket. Tror jag. Kanske skulle sluta vara så envis och gå och lägga mig? Inte som att jag faktiskt tänker få något gjort ikväll.

Fan. Har inte ens en uppmuntrande bild att bifoga. And isn't it ironic, don't you think?

Comments
Postat av: joho

PEPPARKAKOR

2008-11-25 @ 02:49:18

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0