'And we decided just to write after all'

Lördag var en awesome dag. Satte sprätt på en del av lägerlönen: köpte spel på Gameshop i Solna: Primal (Ps2), Ghost master (XBOX), Advent Rising (XBOX) och Syberia (PC). Sen hände mig en helt orolig sak på Webhallen, när jag skulle hämta ut en beställning;


"Jaha ja det blir 169 för kortet och *mummel mummel* .. 69."

"Ok.. 'Han syftade nog på kortet. För spelet kostar 259. Ja så måste det vara.'"

"Då blir det 256 kronor!"

"*räcker fram 450 kronor som jag tidigare uträknat skulle räcka för varorna*"

"Eh.. alltså du får betala extra om du vill *flirtigt leende*"

"(*O__O*) Uh.. haha ha.. ok. *får tillbaka pengar*."

"*gnistrande leende och räcker fram påse*"

"Uhm ja tack då och.. hejdå.. (O__O)"

"*leende igen*"


Tydligen hade spelet (Final Fantasy IX<3333) fått fel streckkod-thingy så den registrerades som ett annat spel. Det spelet kostade 69 kronor. OM NOM NOM! Awesome. I mina mörka stunder ska jag intala mig själv att han flörtade.


Hela egentliga syftet med att gå runt i stan var att jag skulle hitta nya kläder som inte skulle vara köpta på H&M eller liknande. I want nice clothes that doesn't suck! Ska det vara så svårt? Tydligen. Ingen bra dag att leta kläder: för varmt. Så när jag till sist i en dimma av huvudvärk hittar en snygg skjorta och byxor, gissa var? Ja gissa. Herravdelningen på Cubus. Helvete.. Nåja. Bättre än H&M D:


Hängde på en bänk och läste min Haruki Murakami bok. Mysigt. Till sist träffade jag Helena (SOM VAR SEN!) och vandrade till restaurangen där vi skulle äta nudlar. Det var en sen födelsedagspresent till henne Avslutade med glass och tågfärd hem.


Jag missbrukar ordet awesome.  And yeh: Emma won the guessingthingymajigy! Cookies for her. And Tomb. Because I'm nice.


Comments
Postat av: Tomb

Tack för kaka!

2008-08-01 @ 11:29:33
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: Emma

Yay, I won! gloats It may not be much of a victory, but it still counts! x'D

Nice det där med spelet. Önskar det kunde hända mig också. pank ^^ Oh well ^^ Dude, jag ska ha en sorts filmkväll hemma hos mig snart, wanna come? :)

2008-08-02 @ 21:02:39
URL: http://facepalm.blogg.se/
Postat av: Hamstur

'course I wanna come~ and you're both welcome for tha cooookies!

2008-08-04 @ 09:25:49
URL: http://inkthos.blogg.se/
Postat av: Emma Lidén

Hey^^ Kom inte på något bättre sätt att få tag på dig, så jag får skriva här :P Angelina och Louise ska hem till mig på lördag för en filmkväll, vill du komma? Jag vet att det är short notice, men jag är lat och glömsk och har hela tiden glömt bort att skriva ^^' Om du vill/kan skulle det vara jättekul :) //Emma

2008-08-07 @ 00:35:41
URL: http://facepalm.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0