-denna rubrik har tagit semester-

Då har jag semester! Eller ja, fick sommarlov igen. Min sista arbetsdag för i sommar var i fredags på biblioteket. Jag bjöd på kaka och de på saft. Ah jag fick ett paket också! Rara damer. Den som kan gissa vad paketet innehöll får en kaka… Sen vill jag bara säga att åldern är relativt. Har inget med det att göra!  

Hur som helst: LEDIG! Samma dag fick jag min lön från lägerjobbet. Det första jag köpte var ett Playstation 2 (Som framgick i förra inlägget). Nu ska jag spendera mitt lov med att plugga matte för omprovet som är den 18 augusti. Och tv-spel. Min bror har köpt Wii-fit och han har dragit till Spanien med sin flickvän så… unlimited access. Hohoho! Kom gärna över och prova :D


Comments
Postat av: Tomb

En hamstur! :D

2008-07-28 @ 18:36:42
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: Emma

Dude.. Vi måste fan ses lite ^^ Och jag gissar på en... bok. Verkar som det mest logiska förslaget, what with you working at a library and all... Hade jag rätt? Om jag hade fel, kan jag få en kaka ändå som tröstpris? ^_^

2008-07-28 @ 23:21:20
URL: http://facepalm.blogg.se/
Postat av: Hamstur

HAHAHAH! Emma du vann ;D Och du vinner kakan. Plus en extra pch vi ska ses snart! Du måste få din födelsedagspresent..

2008-07-31 @ 22:21:11
Postat av: Hamstur

Tomb, du får också en kaka -_-

2008-07-31 @ 22:21:38

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0