I wish my lawn was emo so it would cut itself

2 veckor kvar av sommarlovet och till min stora 18-årsdag. Blandade känslor. Tiden flyger iväg, visst gör den? Jag ser ofta fram emot saker och bryr mig inte riktigt om de saker som är innan eller som har varit. Hux flux är jag där, den väntade dagen D, och tiden har runnit ur fingrarna. Känns som om det var igår jag började första klass..
 
Nåja.

Har aldrig varit en sån där festlig person. Jag hade ioförsig en slags.. gathering på min förra födelsedag? Eller om det var förrförra. Kan någon mer världsvan människa ordna en 18-årsfest till mig?

Vet inte om någon planerar något, men ett tips från mig: Hemmagjort är ftw. Jag skulle älska att få dikter, komponerade låtar, teckningar, foton, hemsidor, etc etc. Saker som bara kostar personens tid, kreativitet och kärlek. HOHO! Det ni.

I WANT THIS CAKE Ò__ó ISN'T IT AWESOME?!


Comments
Postat av: Cat

I have no idea what to get you for your biiiirthdaaaay. ;-;



Also, that cake is WIN. Your nerdiness impresses me. <3

2008-08-13 @ 15:31:02
URL: http://caustette.blogg.se/
Postat av: Emma

haha that cake is awesome! If only I could bake, then I'd make one for your b-day! and I'd stay clear of the strawberries x'D Alas, I suck in the kitchen ;_;



Hmm... Oh jolly, gifts of creativity! Those aren't exactly my strong suits, but I'll try for you, my dear :)

2008-08-13 @ 22:00:01
URL: http://faceplam.blogg.se/
Postat av: Hamstur

Sarah: It's alright, you don't have to give me anything<33 Just.. be there.. ;; .. I.. hugs. Mrrf. School. ANGST!



And yes, I am the nerd of all nerds. TEH QUEEEN!



Emma: aw. you're great man ^
_^ <3<3<3 YOU ARE CREATIVITY! so it's awesome. and you are. period. tahah.

2008-08-14 @ 19:46:30
URL: http://inkthos.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0