Rawr, I hunger. Raw raw.

Trodde att jag hade en dag till på mitt busskort, men så var inte fallet. Hade dessutom inte tillräckligt med pengar på mobilen, men busschauffören lät mig åka med ändå ;_________;<3

Blir till att gå hem i halkan när jag är färdig på Eko. Apropå Ekonomikun så är Kontaktdagarna i full rullning! Jag borde engagera mig, prata med några företag och så, men jag har ingen som helst motivation. Det enda jag gjort är att ta en kola från… vilka det nu var, ehe. Jag får nog satsa på nästa gång när KD hålls. När nu det kan bli.

Sitter i en datorsal och skriver en inledning till ett projekt vi ska göra… vet inte när vi tycker att vi är klara? Jag vill bara gå hem. Hem och snora färdigt. Samt äta lunch~ har fått min aptit tillbaka.

Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0