Come on, come on!

Istället för att fortsätta klaga på i princip allt som pågår just nu så har jag skrivit en lista på saker jag ska göra när jag är frisk och pigg igen.

- Ge järnet med databaser.
- Storstäda!
- Faktiskt gå ut och göra något.
- Dricka ännu mera te med olika vänner :3
- Kanske pussa lite extra på Andreas (om han är snäll).
- Borde börja med algoritmiken och MDIn men det är inte lika bråttom som databaser, dessvärre.
- Klippa håret kanske? Inte gjort det sen slutet av augusti förra året.
- Sortera foto-mappen; som jag skjutit upp i sådär, ptja, 3-4 år.
- Åh, jag vill baka något nytt också.


Här är en bild från helgens äventyr i Göteborg!


Comments
Postat av: sofie

Besöka moi? ;D

2011-02-03 @ 10:10:31
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0