Dag 1; min vän koffein

Började min dag med att sova, se färdigt på säsong 3 utav Bones och ta en promenad. Fick syn på en tjej som jag tolkade var en från klassen (och en snabb titt på facebook/twitter senare) visade sig vara just den bruden. Ibland är jag skrämmande duktig på sånt där.

For iväg på stan och letade skor. De jag spanat på passade inte grr! Sen såg jag att en tjej följer köpt det ena paret och nu blev jag mer irriterad för HON kan ha dem men inte jag.

Hade en underbar tjejfika med Brita, Karolina och Hanna E~ Avslutades med en speedshopping. Sen dess har jag suttit och försökt plugga inför min första omtenta, som är imorgon. Jag äter koffein i tablettform ahahahaha. Har aldrig känt mig så koncentrerad eller fantastiskt energifylld! Ohoho<3 Tittat halvt på NittiLeaks och Vetenskapens värld. Skönt med ljud i bakgrunden.

Oh oh jag har också betalat räkningar, gjort upp en översiktsplan av min ekonomi de kommande 4 månaderna samt handlat lite mat. Kommer klara mig på den delen åtminstone.

Jag vill köpa skor, och ett halsband från Vivienne Westwood. Samt shorts jag kan ha på Valborg (som Karolina!). ALLES SEHR GUT JA JA. (*≧▽≦)

Comments
Postat av: morot

<3

2011-04-26 @ 11:40:23

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0