en snabbis

Hej hej hallå, läget? Bra bra tack. Såatte. Jag är olyckligt mycket försenad med min uppsats och det skiter sig, men jag ger inte upp. Det är inte sån jag är. Allt blir så bra så! Pimplar billig energidryck bara för att sen lägga mig och sova. Det är lite coolt, att ligga där klarvaken och sakta känna hur paniken stiger i takt med hjärtat. Hahaha.. ska sluta dricka det här snart.

Var var jag? Jo! Plugg! Fifan :D På torsdag blir det bottenUppcon med folk! Laser here we gooooooo~

Annars är jag väll rätt glad. Det är fint. Har kommit igång med motionen och konditionen men vikten är som den är. Jag kommer kanske att få några pass på jobbet i sommar, om jag har tur. Ska försöka skriva ett till inlägg en annan dag i veckan (när jag inte är så här kanske?). Bjuder på en bild också;


Comments
Postat av: sofie

Faito motherfucker!!!!!!!!!!

2010-05-05 @ 23:36:02
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0