Galenskap

Kom att tänka på en webcomic jag följde för några år sen. Jag läste aldrig klart den. Ikväll började jag om, och nu blev jag färdig. (;_________; ) Ffff. Jag är bara lycklig att de inte GJORDE SLUT OCH FÖRSTÖRDE SLUTET MNÅÅÅÅHHH! Jag skulle kunna lägga upp en bild och sådär men eftersom jag inte vill avslöja en viss fallenhet så låter jag bli...

'Friendly Hostility is the story of two best friends who happen to be dating each other: Fox, a reporter, and Collin, a megalomaniacal would-be dictator and former kid's show host. They have friends, family, and occasional run-ins with the law, pirates, and other monsters. The comic ended on July 25, 2009.

The world of Friendly Hostility, however, lives on in Other People's Business.'


Kul förresten, att författaren skapade den som en "fortsättning" på en annan serie (som jag följde först!). Och ja, nu har hon börjat på ännu en ny. Ska kolla in den imorgon eller så. Efter den här deppigheten-av-att-jag-sträckläst-något-bra har lagt sig.

Godnatt!



p.s.  Emma, du minns den eller hur?


Comments
Postat av: sofie

niiice, jag har börjat titta på Hellsing animen igen... :P

2010-01-21 @ 15:03:33
URL: http://juicepocket.blogspot.com
Postat av: Emma

Duuude, spoilers!



Ah, Friendly Hostility, det var inte igår. Borde läsa om den nu när den är slut. Vad handlar fortsättningen om? Är det fortfarande Fox och Collin?

2010-01-25 @ 00:06:00
URL: http://tokoshie.livejournal.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0