En näsduk tack!

Jag har varit förkyld den här veckan och alltså missat två hela skoldagar. Nej vänta lite, jag är fortfarande förkyld och sitter och skriver det här när jag borde vara på litterär gestaltning. Men jag har inte tillräckligt för att min novell ska kunna få respons, så jag dyker upp till svenskan istället. Där gör vi åtminstone något vettigt. Som att förbereda oss inför nationella proven i svenska b. Det är viktiga saker! Eller.

För över ny musik till den externa så jag kan föra över det till min iPod. Mmmm, musik. Det är mitt mantra idag; musik och näsdukar. Nässsssdukar.

Har börjat titta på japanska dramer igen. En som jag ser på nu och som jag tycker är rätt rolig, Teppan Shoujo Akane. Fast subgruppen suger. Så ni vet det. Inte för att jag skulle kunna göra deras jobb bättre, men ”antingen så gör man det bra eller så låter man helt enkelt bli att göra det alls.”

Dags för en peppig frukost och välja dagens kläder. Ikväll är det PLAY!, så vi hörs imorgon kan jag tro.

Comments
Postat av: Emma

Hey, två dagar är inte så mycket :P Jag hade migrän 4 dagar i sträck och missade en hel vecka. That sucked._.

2009-03-20 @ 21:36:28
URL: http://tokoshie.livejournal.com/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0