bara ett ord

Fixade till layouten, inte så snygg men det är lite roligare än den förra svart/vita. Fast jag fick be Andreas om hjälp när jag inte kunde fixa den förbaskade menyn som jag ville ha den. Det slutade med att vi bara behövde ändra ett tal för att få det rätt efter flera försök. Inspirationen till färgen är mitt täcke! Haha! Saknas bara lite moln. Får se om jag kanske blir mindre tråkig och ändrar på andra saker, men sanningen är den att jag är annars är nöjd med hur det ser ur. Jag tycker om när det är stilrent, enkelt och har neutrala alternativt matchande färger.

Jag är kvar i Uppsala i Flogsta. Tröttnade på att spela Dragonica efter några dagar (eftersom jag spelade det för mycket) och har alltså tittat mest på Scrubs och surfat runt på Internet. Hängde hos grunt igår med andra uppsalabor; vi spelade brädspel, åt gazpacho och sen bakade jag en glace au four. Den blev ett magnifik mästerverk! Fastän jag lyckades sabba marängsmeten.. och jag har dessvärre inga bilder på den men jag kan försöka rita senare, eller baka den igen.

Idag är jag seg och trött. Känner mig tråkig. Har kaffe!

Comments
Postat av: Emma

I like it :D Our blogs almost match now! ... Well, a little bit anyway xD



Är du fortfarande på att gå ut och shaka ass nån gång i veckan, förresten?

2009-07-04 @ 19:16:26
URL: http://tokoshie.livejournal.com/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0