Hjulen är kommen

Eftersom alla skriver ett sådant där julafton-inlägg ska väll jag också göra det. allt är pyntat, maten är färdig, klapparna inslagna och ditlagda, städat och rensat och jag har till och med haft en liten familjestund. Spelade TP. Hela eftermiddagen har jag velat gå och lägga mig bara för att vakna upp till julafton. Få det överstökat helt enkelt, men nej nej, istället har jag känt mig som ett barn igen. Jag har ingen vardagsdetalj att berätta om. Men himlen var molnfri och solen lyste genom springorna på mina persienner imorse. Det var fint. Men var är snön? Ge mig snö! Jag vill ha en vit jul.

Så god jul på er. Helt enkelt.


carrot- du blev mitt första jul-sms :D

p.s. Episk fråga i sportkategorin på TP jag fick:
”Vad har Annika Sörenstam sagt om kvinnor som inte kan svinga så bra?”
”Att.. brösten är ivägen?”

Fy fan vad jag är bra :D För det var rätt svar.



Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0