observationer #1

Ibland hjälper jag Kalmar nation och affischerar i Flogsta. Just idag ångrar jag att jag inte hade med mig min kamera, för jag hittade några lustiga saker. Inte för att jag var förvånad över att hitta dessa i ett studentområde, men ja. Fortfarande konstigt.

- "UNWANTED VODKA FOR SALE!". Ja... 1 liter för 180 kronor och 0,7 liter för 140 tror jag? Eller om det var 160.

- I ett träd hängde det en gul plastpåse. I denna påse fanns en stor isklump som var grön. Jag vill inte veta vad det var för sorts vätska D:

- Till sist en liten snöhög som någon stuckit kvistar i och försökt göra till en snögubbe. Dock så hade något pissat på den (helt klart med flit!) så den var en gul snöhög. Påminde mig om en kyckling. Hoho.

Jag "stal" även en liten affisch om LEVEL UPPsala~ Skrev om det på Myskoteket om ni hellre vill läsa där :3


Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0