morrn!

Sov dåligt inatt av okända anledningar. Ställde klockan fel så jag vaknade klockan 7 dessutom, när jag trodde att jag ställt den på 9. Sen får jag sms om plugg. Svarar inte. Sen ringer personen och nu undrar varför jag inte svarar, och då hade det inte ens gått 20 minuter Buuh. Nu är jag ändå uppe och interwebsar, borde försöka fortsätta på grupparbetet. Funderar seriöst på att skita i att gå dit idag och istället mejla grejerna. Vi ska ändå ses på måndag? Jag vet inte. Är på dåligt morgonhumör. Och såhär ser mitt hår ut när jag vaknar;


 


Comments
Postat av: morot

Fint ju!! :D <3

2011-02-18 @ 21:13:18
Postat av: Alice

Hehu, du har en sån där rålig svängning i håret som jag har med. :D Allt liksom pekar åt vänster! :D Gollig. <3

2011-04-10 @ 03:36:04

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0