dag 4 & 5; 06:42

Hoppsan, det blev förseningar med bloggen. Men jag är för  tidig för valborg. Vaknade av mig själv hur tidigt som helst. Vaaaarförrrrrrr... är så trött.

Låt se. Omtentan i OOP1 gick bättre än förra gången, men jag lär inte bli godkänd. Hade memorerat fel koder. Bläh. Tror jag sov halva eftermiddagen och pluggade heaps och träd. Sen jag gick jag över till Andreas och pluggade bredvid honom under hans raid. Ehe... Sen fick jag lite hjälp med Dijkstra's algortihm. Tittade på saker. Somnade. Sov så jävla gott <3

Upp och hoppa för att duscha hemma vid 11 (!). Plugga det lilla som fanns kvar att plugga och sen var det dags för tenta. Yay. Den gick jättebra :3 Vågar inte drömma om ett G (VG?!). Sen jobba med Chibi UppCon. Ha ett snabbt möte om SPX med de andra och sen hemåt. Blev en kort natt. Med störningar.

Idag är det valborg som gäller. Mjau. Ses där~

Comments
Postat av: sofie

Ta det lugnt idag you crazy girl ;D

2011-04-30 @ 16:23:40
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0