seg

Planen idag var att väckas av mobillarmet kl 8, gå och tvätta, äta frukost och läsa. Istället vaknade jag av mig själv lite efter kl 7. Det var bara att dra på mig  kläder och gå till tvättstugan som ligger i huset mittemot mitt. Vet ni vad jag upptäckte? Ingen tvättar så "tidigt" på morgonen. Jag har hört talas om studenter som tvättar mitt i natten men jag trodde ändå att det fanns de få som klev upp tidigt på morgonen. Alla maskiner var tomma!

När jag sen skulle hämta tvätten så var nästan alla maskiner fulla och någon hade tömt en av maskinerna jag använt. Typiskt. Tjejen som gjort det stod fortfarande där och jag hoppas hon kände sig påkommer haha! Nej, men jag har inget emot att någon tömmer en maskin som är färdig men det var drygt att hon bara gjorde det så hon kunde tvätta allt med två maskiner som var bredvid varandra. Fanns fortfarande några få tomma utspridda.

Och nej, jag läste inget. Usch. Har ingen som helst studiedisciplin.

Comments
Postat av: sofie

PEPPEN FÖR FAN! =D

när kommer du neeeer?? :3

2010-09-13 @ 14:29:17
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0