Final Fantasy Distant Worlds II ~

OMG. Konserten överträffade alla mina förväntningar. Jag satt med ett stort leende genom den, och jag hade gåshud både på armarna och i nacken. Jag var så uppbnbart känslomässigt berörd att det nästan var pinsamt! Men vad ska jag göra åt det? Kan inte låta bli att tycka om Final Fantasy-serien och särskilt musiken! Min favorit är IX <3 "Melodies of Life" Ååååhhh!. Kunde nästan glömma bort att musiken jag hörde var i samma rum som mig och inte ur högtalare. IRL! Nobuo Uematsu var så himla söt när han klev upp och tackade. Sen fick han stå med kören under "One Winged Angel". Stackarn.

Tack Arnie Roth, Kungliga Filharmonikerna, Stockholm Musikgymnasium, tack Uematsu, Square Enix och tack alla som också hade en awesome kväll.



Nu är jag klar. Behöver inte skämma ut mig med mer nördigheter.

Comments
Postat av: sofie

du är en sån sötnörd... :3

2010-06-13 @ 13:22:20
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0