dags att ta tag

Kom på att jag har fått tillgång till mitt konto på flickr, efter år av mejlande. Har beslutat att börja använda den igen aka börja ta med mig kameran. Saknat det. Därför har jag rensat bort det mesta från streamen förutom några pärlor som är för nostalgiska för att våga ta bort, eftersom jag har skrivit beskrivningar till vissa av dem.

Så från och med idag ska jag lägga upp nya bilder på min flickr. Alla gamla foton jag har i mappar på den externa hårddisken kommer dessvärre inte att laddas upp eftersom de är alldeles för många. Samt att jag vill börja på något nytt. Däremot kanske jag laddar upp lite foton från resor jag gjort :3

Hrm. Ja. Har laddat upp den "första" bilden redan. Om ni har ett konto på flickr så får ni gärna lägga till mig eller bara ta er en titt. Klicka på bilden!



Comments

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0