arg rga gar

Grr! Jag är arg! Beställde fel busskort från SL (råkade välja Terminskort istället för Terminskort Plus. Jag köper de bara 2 ggr om året, jag FÅR glömma!). Egentligen så var det mitt fel. Javisst, jag var inte arg. Då. Jag blev arg när jag inte kunde mejla deras kundtjänst, för att göra det så måste jag vara medlem på "Mitt SL". Va? Sen hittar jag en adress jag kan mejla i kvittot de mejlar för bekräftelse av köpet. Där får jag tillbaka felmeddelande! Vaaaa? SL, ni suger! Åååh!

Jag är arg på SL för de suger totalt på all sorts kommunikation. Även deras bussar och tåg. Hah! Så det så!

Det här med mitt misstag med köp ordnar sig, jaaaaadå. Jag har ingen lust att somna arg, fick bli ett inlägg och två chatt-konversationer.

Godnatt.


Comments
Postat av: sofie

Naaaw, vännen >.<

Det suger men ät lite kakor så mår du nog bättre ;) kram på dig<3

2010-01-07 @ 09:22:05
URL: http://juicepocket.blogspot.com
Postat av: t a k a i ♥

svar:

jaaaa! :D

den är jättebra :3

rawr



och btw, den som ligger bakom sl är jerry bruckheimer, så att du vet. klaga hos honom och fråga emma varför 8D

2010-01-07 @ 10:27:33
URL: http://takai.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0