"ut mot intet"

22:00 - Försöker börja på hemtentan. Den ska in på torsdag, och jag läst igenom texten jag ska analysera… uh, nyss. Yeah. Snurrar på stolen samtidigt som jag pimplar energidryck. Mår lite illa. Isäker på om det är drycken eller snurrandet. Kan också vara en kombination!

22:16 - Hänger en penna i håret. Inser att jag inte har valt en giltig infallsvinkel i analysen fff.

22:50 - Fastnar i ett ord; Sverige. Hur sjukt stavat är det inte!? Peh.

23:05 - Sorterade några högar istället för att plugga… ÅH JAG VILL INTE ANALYSERA! Orkar inte med det här.

00:09 - Ops. Leker på goodreads istället för att skriva.

00:26 - Vill sova. Inte för att jag är trött, utan för att jag vill komma ifrån. Spelar ingen roll, egentligen, för jag måste ändå vakna och fortsätta kämpa.

00:38 - Lol. 6666 tecken kvar. Skriver några till, sen går jag och lägger mig. Det här går inte.

00:44 - 5937 tecken kvar. Sova. Imorgon ska jag läsa igenom texten en gång till, göra upp ett logiskt flöde i det jag redan skrivit, och sen fylla på mer. Yeah. Godnatt allihopa! Jag hoppas ni inte är lika lata som jag :3


Comments
Postat av: sofie

avskyr verkligen tentor... hade en överdagenskrivning igår, är fortfarande psykiskt nedbruten >.<

2010-02-17 @ 22:03:01
URL: http://juicepocket.blogspot.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0