koma

Inatt sov jag ovanligt dåligt. Vaknade upp några gånger, vred och vände på mig, drömde idiotiska saker. Vet ni, jag drömde inget knasigt eller skrämmande som det brukar bli. Nej då. Det är därför det blev så konstigt att drömma om andra saker. Dessutom vaknade jag av att någon skrek mitt namn. Så gick alarmet igång och jag försökte snooza, men då vaknade jag till av att någon hade klappat med händerna.

Så kom jag på att jag blir extra spattig och paranoid när jag fått sova dåligt. Jag fick helt enkelt kliva upp ur sängen och börja dagen trots huvudvärk och potentiella mördare under sängen.

Jag skriver den här osammanhängande texten i min jakt på kläder. Har inga byxor kvar, inte ens några trasiga. Usch.

GODMORGON VÄRLDEN. PFFT.

Comments
Postat av: Sarah

Stackars liten. D: gives cookies

2009-09-06 @ 13:09:27
URL: http://caustette.blogg.se/
Postat av: Sarah

Oh. Glömde att texten blir lam och boldad med *. -_-



Well you know what I mean!

2009-09-06 @ 13:10:10
URL: http://caustette.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0