Ingen risk för lästorka

Såhär ser det alltså ut; min hög av kurslitteratur som inte är fullständig på långa vägar. Inte ens full för den första kursen! Men tack och lov så ska jag inte läsa alla böcker från pärm till pärm. Phew :3 Annars så går det bra. Jag har också börjat komma in i matten och det känns kul att den går bättre nu än på gymnasiet. Hah. Min lärare är från Göteborg så allt är glatt och roligt. Eller vänta va? Nej, men hon är trevlig. Alla på kursen är sansat seriösa och det är helt enkelt en fin stämning. Inte klokt hur 2 timmar av matte kan bara flyga iväg sådär.


Funderar på te eller något onyttigt snacksigt. Hm.

Comments
Postat av: morot

hihi du är så fin <3

2009-09-08 @ 23:25:01
URL: http://morot.wordpress.com/
Postat av: Linda, gamla klasskompisen <3

Hej Hannah..

Vilken finblogg <33

Har inte hittat hit. Va roligt att det går bra med matten :)

Det vore roligt att ses någon gång.

Du kanske kan hojta till när du hittar på något, jag hänger på <3 Kram

2009-10-14 @ 17:54:10

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0