999-9:9

Åh vad synd att jag missade att publicera det här inlägget så det kunde bli just 09:09. Nåja. Det fär fortfarande 090909! Jag har spenderat min morgon med att läsa Dantes Komedi, svara på mail och tradera-auktioner, och jag har till sist öppnat min fåniga handbok om datorer. Hah! Försöker ta mig igenom lektionerna online men det är så fånigt..

Sen så är jag trött på att vara en fejkblond. Orkar inte färga hit eller dit och utväxten blir bara mer och mer. Min riktiga hårfärg är inte vad jag minns den, t.o.m min mor håller med mig. "Du har blivit så mörk!" Så vad ska jag göra? Försöka färga det något sånär som min riktiga? Fortsätta blondera? Klippa det vill jag dessutom göra. Jag gör aboslu inget med mitt hår under sommaren. Det är ingen regel som jag har utan snarare en tradition eller bara en fixidé.

Hunger. Ska leta mat. Sen blir det föreläsning om antikens makt och tragedi.

Edit: jag vill ha nya kläder ;_; gief.

Comments
Postat av: morot

åh tror det vore grymt med lite mörkare! så kör på att försöka få så likt ditt eget som möjligt, så blire inte så jobbigt med utväxten sen ^^ :DDD

2009-09-10 @ 11:35:58
URL: http://morot.wordpress.com/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0