tittar från golvet

Jag fick tillbaka min penna idag. Den har svart bläck. Åh <3 Det har funnits så mycket vardagligt jag velat skriva om men som inte blivit av. Så lite intressant och extraordinärt, ledsen kära läsare. Men min penna är tillbaka nu! Varit borta sen den 16e mars. Borta och borta, det är väll lögn. Den har legat i Sandras skåp i skolan och hon har glömt nycklarna varje dag.

Jag har cirka 12 dagar kvar av skolan och då har jag räknat bort alla lediga och röda dagar som jag antecknat i kalendern. Det blir 13 om själva studentdagen räknas in. Skönt att jag är helt klar i Litteraturvetenskapen (MVG) och inte behöver göra mer. Ett ämne mindre att bekymra sig om. Bara "små" uppgifter kvar att göra nu. På fredag ska jag på te-ceremoni med min japanska-klass! Awesome.

Söka till Komvux och lämna in en kopia på mitt Högskoleprov så jag kan få pengar från skolan om nom nom.


Jag googlade party + cat idag. Heh. Det här är en av katterna jag hittade, den andra stora favoritkatten laddade jag upp på Facebook. Ingen fara, Partycat kommer att dyka upp här inom en snar framtid.


Comments
Postat av: Andreas

awesome :D

2009-05-07 @ 01:17:47
Postat av: Cat

That party cat does not look party. He looks more like evil cat. I'm scared. ;.;

2009-05-07 @ 09:18:32
URL: http://caustette.blogg.se/
Postat av: Brita

Haha, det är party cat eftersom katten ser ut så när du har party hemma! Alldeles skräckslagen, stackarn :)

2009-05-07 @ 09:54:46
Postat av: Lisa

Tack^^ Det känns skönt att det faktiskt blev av till slut, och inte bara rann ut i sanden.



こわいですね... Men ganska cool också, gillar stilen(var tvungen att kolla om det funkar att kommentera på japanska).

2009-05-07 @ 20:36:25
URL: http://creatrix.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hmm...

Jag skrev ett inlägg och skickade det, men jag vet inte om det kom fram.

Tack, i vilket fall :) Det kändes skönt att idén inte bara rann ut i sanden.



Nedräkningen har börjat då :p

Läskig katt. Fast cool... :)

2009-05-07 @ 20:41:07
URL: http://creatrix.blogg.se/

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0