sundrenched world

Jag måste skriva av mig innan känslan av lycka försvinner oh oh oh! Det har varit en ytterst bra dag för mig idag. Diktskrivandes på litteraturvetenskapen eftersom att jag är färdig i kursen, med högsta betyg dessutom. Sedan film på samhällskunskapen: American Beauty. Den var konstig, men intressant. God lunch. Fick reda på att mina uppgifter från nationella proven i svenska b ska skickas till Uppsala, eftersom de ska användas som exempel till prov i framtiden. Allt det bara för att jag råkar fylla år den 25:e! Så kan det gå. Skönt att jag fick MVG på båda. Efter detta såg vi klart filmen. Följde med Sofie och Emma till Täby centrum där jag hittade ett par urgulliga skor på rean men jag kunde inte köpa därför att mina pengar skulle gå till presenter...

Vad hände sen då? Japanska och jag fick tack vare mina ledsna ögon och en mitt-i-prick uppgift MVG<3 Tack och lov! Var rädd där ett tag över att inte få mitt utlovade betyg. Såg på Nausicaa. Efter det åkte jag tåg med Sara in till Stockholm där jag handlade en present till min lillasyster, en present till min baslärare och till sist en ny svart bläckpenna. Mmmm. Fikade latte med Daniel. Segis. Det regnade smått ute och jag missade bussen från Danderyd med några sekunder. Fick åka med min pappa som ändå skulle hämta min lillasyster från Universitetet, score. Jag såg en regnbåge.

Hemma nu, skrattar. Jag får lön imorgon och det betyder att jag tänker köpta de där skorna. Tycker att jag förtjänat dem. Sen blir det min sista baslektion och efter det Michelles skiva.

SA JAG ATT JOSHUA RADIN SKA SPELA PÅ WTAI????!!!! Ska älta om honom i ett senare avsnitt hehe..



Comments
Postat av: andreas

yaaay\o\

2009-05-26 @ 21:49:07
Postat av: morot

wah fan vad du äger :D <3 :D

2009-05-27 @ 12:44:54
URL: http://morot.wordpress.com

Comment post here:

Name:
Rememeber me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0